Un ajuntament transparent

La transparència és un dels eixos més importants de la nostra formació i, per aquest motiu, d'ençà de l'inici de la legislatura hem estat treballant per tal de convertir el consistori en una institució més transparent i d'aquesta manera apropar la política municipal a tots els vilatans. En aquest sentit, el mes de juny la CUP Arbúcies vam presentar una instància informant l'equip de govern que estava incomplint la Llei de transparència de la Generalitat, aprovada el 2014. El mes de setembre, en veure que no s'havia fet res al respecte, vam presentar una moció demanant-ne el compliment. Aquesta moció va ser rebutjada el 18 de novembre amb els vots en contra d'Entesa.

Per aquest motiu la CUP hem iniciat una campanya per tal d'informar a la ciutadania sobre aquesta situació i tornar a demanar a l'equip de govern, entre altres qüestions, que mantingui el web de transparència actualitzat, que publiqui les ofertes de feina als portals web i a les xarxes socials, que publiquein en un lloc de fàcil accés les retribucions, indemnitzacions i la declaració d'activitats i béns de tots els regidors o que es gravin els plens municipals i es retransmetin en directe per les xarxes socials.

Volem un consistori amb parets de vidre.