Sempre a la contra i avant

Bombers a l'entrada del col·legi durant el referèndum

Estem a les portes del cinquè aniversari d’aquell 1 d’octubre del 2017 i els dies previs. Des de la CUP Arbúcies volem reivindicar, una vegada més, la unitat popular. La jornada de votacions per decidir el futur del nostre poble va despertar el caràcter autoorganitzatiu, aquells dies vam demostrar que el poble pot tenir força per empoderar-nos i autogestionar-nos com a nació. Les institucions, com sempre diem, han de ser una eina per facilitar-nos la vida, no pas per entorpir-la, i la realitat és que, tot que teníem el poder, les institucions no van ser capaces de poder-lo abraçar quan tocava.

Així doncs, creiem completament necessari que tot aquell esperit de l’1 d’octubre no quedi en un record, que seguim sempre a la contra i avant com canta ZOO en una de les seves cançons. Aquell dia anàvem a contra corrent de l’Estat però ho vam tirar endavant.

Des de la CUP Arbúcies, hem intentat engegar alguna campanya per a l’enxarxament de les entitats i persones del poble, però cal anar més enllà. Ara és el moment de reactivar-nos, de sortir als carrers, de parlar, d’ajudar-nos, de fer poble. Trobem-nos i reobrim una nova etapa més esperançadora, comunitària i popular. Som-hi!