Propostes per al programa electoral de la CUP Arbúcies

S'ha iniciat un procés participatiu perquè tots els veïns i veïnes del poble que hi estiguin interessats puguin prendre part en l'elaboració del programa electoral.

El 26 de maig de 2019 se celebraran eleccions municipals. Enguany la CUP Arbúcies ha decidit presentar-se, i per tant, hem de preparar el programa electoral. Per fer-lo possible, hem iniciat un procés participatiu perquè tots els veïns i veïnes del poble que hi estiguin interessats hi puguin prendre part.

Per poder participar en el procés, aquelles persones interessades es poden integrar als grups de treball o bé fer aportacions a títol individual mitjançant el formulari  .

Mitjançant aquestes fórmules recollirem les aportacions ciutadanes al programa, que serà posat en comú pels grups de treball i ratificat per l'assemblea. Totes les propostes efectuades seran tingudes en consideració.

La propera trobada dels grups de treball serà el diumenge 17 de febrer a les 10 del matí a la sala d'actes de la Llar de jubilats

FES LA TEVA PROPOSTA

Per poder participar en el procés, aquelles persones interessades es poden integrar als grups de treball o bé fer aportacions a títol individual mitjançant el formulari  .