Les piscines d’Arbúcies: crònica d’una catàstrofe

Durant aquest estiu hem tingut la sort d’estrenar part del nou complex d’aigua i salut. I és en aquest moment que toca fer un balanç de les noves piscines municipals descobertes. Molta gent té la sensació que aquestes instal·lacions s’han fet a contra rellotge, i és així. Un fet que ho demostra és que l’Ajuntament d’Arbúcies haurà de canviar la major part dels 1.200 m2 de superfície d’herba. La zona d’ombra és escassa, ja que s’han eliminat tots els plàtans que estaven escampats pel recinte i que oferien una estètica molt acollidora. També s’ha notat el descens de la superfície d’aigua.

Hem de recordar que aquest complex ens costarà 3M d’euros (o més), i que l’Ajuntament d’Arbúcies té un deute viu d’uns 4,7 M d’euros. N’hi ha qui pensem que hagués estat més positiu gastar-nos els 700.000€ que costava arreglar les piscines exteriors i deixar els 2,3M d’euros restants per eixugar el deute, o fins gastar-los en la nova biblioteca.

Tant de bo que ens equivoquem.