La decadència

Arbúcies creix, però de quina manera? Fem valoració d'aquests dos darrers anys i en realitat ens trobem en una decadència total i absoluta. Si bé és cert que hem passat una pandèmia mundial i això ha dificultat les relacions humanes, també és cert que en aquest poble hi regna la deixadesa. Ens trobem amb carrers bruts, contenidors a vessar. Un poble molt viu però no de persones, sinó de fauna diversa, com les rates, els coloms i els senglars. Està clar que aquesta administració que ens gestiona la vida té certes prioritats i, per descomptat, voler assumir la derrota no n'és una. Derrota, sí, la d'haver permès que tot plegat sembli "Mordor".

No només ens queixem de l'estètica general de la vila, sinó que, com vam dir en el darrer Butlletí "El batec", en aquesta vall li cal una bona empenta per a poder tornar a establir relacions sanes. Per a poder reactivar l'autoorganització, d'associar-nos entre nosaltres, de vincular-nos... Perquè creiem que una altra manera de viure és possible i així ho volem!