Els casals d'estiu es queden sense poder gaudir de les piscines municipals

El lleure no és un luxe per als infants, sinó que és una necessitat. És per aquest motiu que la CUP Arbúcies aposta per oferir una oferta de lleure municipal com la que duu a terme el consistori, cent per cent pública i de qualitat, per tal de poder garantir que tots els infants del poble hi tinguin accés.

Malgrat l’estat pandèmic els infants d’Arbúcies han tingut la possibilitat de participar en els diferents casals d’estiu que s’han desenvolupat en el nostre municipi i de fer totes les activitats que, any rere any, els equips de monitors preparen per a la nostra mainada. Totes les activitats menys una, poder gaudir i refrescar-se a les piscines municipals.

Com tothom sap, les piscines municipals formen part del Centre Esportiu Municipal de Can Delfí, que està gestionat per l’empresa privada SportGest.

La privatització de l’espai, sumat a les restriccions d’aforament arran de la pandèmia, han provocat que l’empresa hagi decidit posar per davant els seus abonats i privar la mainada que participa als casals d’estiu pugui utilitzar un espai que, fins l’any passat, havien pogut gaudir.

La CUP lluitarà perquè, una vegada s’acabi la pandèmia, els casals puguin continuar gaudint de les piscines d’estiu.