El nou complex d’aigua i salut a Can Delfí s’encareix un 23,81%

En el butlletí d'octubre vàrem aprofitar per fer un petit balanç de les piscines exteriors i del complex d'aigua i salut de Can Delfí. En aquell moment vàrem denunciar que aquestes obres estaven fetes a contrarellotge i l'augment d'un 23,81% del cost del projecte ens demostra que no anàvem mal encaminats.

Aquest augment està generat, principalment, per dues modificacions de les obres que van començar el desembre de 2018. En primer lloc s'han hagut d'ampliar les sales de musculació i manteniment, ja que les sales que s'estaven construint eren d'unes dimensions similars a les que actualment existeixen al complex de Can Pons. En segon lloc la creació d'una segona sala de màquines per les piscines en lloc d'una. Per aquest motiu el cost del complex passa dels 2.821.901€ (IVA inclòs) als 3.493.769€ (IVA inclòs).

Tot plegat ens mostra una mala gestió política en la construcció d'aquest equipament, ja que si les coses s'haguessin fet bé quan tocava, ens hauríem estalviat aquest sobrecost.

A partir d'ara, la bona gestió municipal, la dinamització de les activitats i el manteniment de les instal·lacions marcaran el futur d'aquest equipament. Per això hi serem pel que faci falta.

Són 671.868 euros el sobrecost que tindrà, de moment, el complex d'aigua i salut.