Diada internacional de la dona treballadora 2018

Cada dia és 8 de març. El dimarts 6 de març a partir de 2/4 de 8 del vespre tothom a la sala d'actes de Can Delfí.

El 8 de març es celebra la Diada Internacional de les dones treballadores, una jornada que expressa la lluita de milions de dones que no tenim res més que el nostre treball com a forma de vida. De Chicago a Petrograd, passant per la lluita de les obreres de la indústria tèxtil, de les treballadores domèstiques i del conjunt de dones treballadores, que històricament hem mantingut viva la flama de la dignitat, contra l’explotació capitalista, patriarcal i racista, que ens nega el dret a una vida digna i a una sobirania plena com a dones, tant als Països Catalans com arreu del món.

És per aquest motiu, el proper dimarts 6 de març a 2/4 de 8 del vespre a la sala d'actes de Can Delfí, la CUP Arbúcies ha organitzat una xerrada sobre 'Dona, ciutadania i república' on hi participarà la Mireia Boya (exdiputada de la CUP-CC) i Sira Kande Diamanka Dieme.

Us hi esperem.

#ensvolemvives

El proper dimarts 6 de març a 2/4 de 8 del vespre a la sala d'actes de Can Delfí, la CUP Arbúcies ha organitzat una xerrada sobre 'Dona, ciutadania i república' on hi participarà la Mireia Boya (exdiputada de la CUP-CC) i Sira Kande Diamanka Dieme. Tot seguit, es durà a terme una acció reivindicativa davant de l'entrada de l'Institut Montsoriu d'Arbúcies (Passeig Dr. Carulla s/n).